Monday, August 3, 2009


flannel/plaid/checkered shirts masa ani hot huh?aku ada 3 pasang,murah ja,satu saja yg bejenama cheap monday,yg dua pasang atu lagi,antah apa ka nama brand nya(bali arah milimewah).awalnya kan membali Band of Outsiders punya flannel(contoh di atas) atauAdam Kimmel western check (contoh di bawah),tapi memandangkan ia nya sudah jadi trend masa ani,aku batal kan niat.

cukup tah 3 pasang ganya kali.variasikan skit koleksi.lagi pun nda ku mau ikut trend anak muda Brunei.bagi ku nada taste langsung,nda mencabar,ikut trend tanpa befikir panjang,(dalam semua aspek,dari cara pertuturan,pakaian,pemikiran),dalam erti kata lain buta fesyen,nda ku tahu plang kalau bini2 nya,aku becakap pasal kaum jantan nya.kekekeke.awu bah,jgn tah marah nah,aku pun sama jua bah.hihihihih.tapi aku best skit.hahaha.

No comments:

Post a Comment

semua pendapat yg ada dalam blog ani adalah pendapat peribadi semata-mata.kalau inda setuju dengan pendapat ku,bleh go to play....eh play tu kan main..go to....ah,nerakalah!

Followers